Beschrijving
Uiterst representatieve kantoorruimte op een markante zichtlocatie langs de Rijksweg A12 op bedrijventerrein De Faktorij gelegen op de bovenste verdieping! Door de circa 160.000 passanten per dag is dit object voor bedrijven van zowel binnen als buiten de regio een uiterst interessante plek!
De ruimte meet een oppervlakte van circa 197 m² VVO.
Het is mogelijk om de naast gelegen kantoorruimte te combineren en zo totaal op circa 312 m² VVO te komen.
De huurprijs voor kamer 2 (op de plattegrond paars gearceerd) bedraagt € 1.850,00 per maand exclusief servicekosten en btw.
De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 250,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief btw.
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder meer voorzien van kantoorruimte. De kantoorruimte is voorzien van:
- verwarming;
- pantry;
- sanitaire voorzieningen;
- topkoeling;
- glasvezelaansluiting (het door huurder af te sluiten abonnement is voor rekening van huurder);
- enkele ruimten zijn voorzien van airconditioning;
- systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
- liftinstallatie;
- vloerbedekking.
Huurcondities:
Het uitgangspunt is een btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen, dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
De huurprijs zal jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS, worden aangepast.
De huurpenningen, servicekosten en btw dienen per maand vooruit te worden voldaan.
Borgstelling, uitgangspunt 3 maanden huur inclusief servicekosten en btw.
Wilt u meer weten over die geweldige pand? Neem dan contact met ons op, wij leiden u graag rond!
Bijzonderheden
De servicekosten bedragen € 34,00 per m² per jaar, exclusief btw, als zijnde verrekenbaar voorschot. In deze servicekosten zijn de volgende zaken en diensten begrepen:
- de levering van gas, water en elektra;
- bouwkundig onderhoud;
- onderhoud C.V.-, hydrofoor-, en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud elektrotechnische installaties;
- onderhoud tourniquet;
- basisvoorziening glasvezelaansluiting;
- onderhoud daken;
- onderhoud lift en liftkeuringen;
- onderhoud verlichting (vervanging lampen) algemene ruimten en buitenverlichting;
- glasbewassing buitenzijde;
- schoonmaak algemene ruimten, niet zijnde ruimten binnen de kantooreenheden;
- opstalverzekering inclusief glas;
- controle brandslanghaspels en noodverlichting algemene ruimten;
- brandmeldinstallatie en noodverlichting;
- beheerder brandmeldinstallatie;
- brandblusmiddelen;
- terrein- en groenonderhoud;
- gladheidsbestrijding;
- afvallediging restafval, papier/karton;
- ongediertebestrijding;
- vastgoed-/VVE beheer;
- klein dagelijks onderhoud.
De administratiekosten bedragen 5% over de bedragen van bovengenoemde leveringen en diensten.
Zekerheidssteling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, servicekosten inclusief btw.
Aanvaarding:
In overleg.
Huurtermijn:
Minimiaal 2 jaar.
Opzegtermijn:
Minimaal 6 maanden.